sobota, 1 kwietnia 2017

Metryczka do wymianek





1. Nick/imię
 Jasiowa Mama / Joanna 

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki rękodzieła bo wiem ile pracy, serca i talentu wymagają. Przygarnę więc wszystko z wielką radością!

 3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Głównie haftuję krzyżykami. Poza tym troszkę zajmuję się scrapbookingiem i decoupage'm. A w czym jestem najlepsza, to nie mi oceniać ;) 

4. Ulubione kolory to... 
szary oraz kolory pastelowe

5. Kolory, których nie noszę/ nie lubię to...
 bardzo rażące, jaskrawe kolory

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Oczywiście! Wszelkiego rodzaju hafciarskie oraz scrapbookowe :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Noszę sporadycznie, ale najchętniej bransoletki.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie mam swojego ulubionego motywu. Mam natomiast potworną alergię na koty przez co nie bardzo je lubię więc tego popularnego motywu raczej unikam. 

9. Kawa czy herbata
TAK! Każdy rodzaj, w każdej ilości. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej...
lubię wszystko co związane z czekoladą. 

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Ewentualnie książeczka dla mojego synusia. Ja czytam raczej mało bo zwyczajnie nie starcza mi już na to czasu. A jak już czytam to kryminały.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk?
Ewentualnie żel pod prysznic. Pozostałe kosmetyki mam swoje ulubione i kupuję je sobie sama.

13. Chciałam jeszcze dodać...
Wiem, ile serca i pracy wkładane jest w jakiekolwiek rękodzieło, dlatego uroczyście obiecuję, że wszelkimi podarkami, które zostaną wykonane własnoręcznie będę się opiekowała w należny im sposób
Poza tym mogę jeszcze dodać, że w przygotowanie moich paczuszek również wkładam całe serce i sumiennie się do tego przykładam!

14. Urodziny mam 6 stycznia, a imieniny 24 maja.

4 komentarze:

  1. Super pomysl, przydatna rzecz podczas roznego rodzaju wymianek. Chyba musze sie zebrac i tez napisac taki post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów coś wspólnego, urodziny i imieniny w tym samym m-cu, nawet dni blisko siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka- witaj w metryczce, pozdrawiam ciepło! Ewa

    OdpowiedzUsuń